like dynamite.

Ikväll fick jag återigen en väldigt fin komplimang.
Om samma ämne som igår.
Blir alldeles varm i kroppen.
Känner mig som 12 år igen.
Men det betyder massor.
Tack som.. fan!

Imorgon är det jobb som gäller.

Blir bara mellan 12-17.45.
Ska nämligen på färgkurs klockan 19.
Maria Nila har kurs i Norrköping.
Ska bli riktigt roligt och lärorikt.
Dock missar jag volleybollträningen.
Inte det minsta roligt faktiskt.
Jag vill träna.
Jag är så pepp.

Särskilt efter så fina komplimanger.
Men bajs på det helt enkelt.
Bara för det ska jag träna fingerslag nu.
Och block på väggen här.
Jag och Miche mätte upp vart nätet är ungefär.
Så nu ska jag blocka lite, och träna fingerslag.
Sen blir det duschen!

PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0