not part of the plan.

83-åriga Birgit: Om du inte klarar av att arbeta som frisör, ja med ryggont och allt, så kan du bli fotomodell.
Ida: Eh.. va?
83-åriga Birgit: Jaa du har så vackert ansikte.
Ida: Haha eh okej.
83-åriga Birgit: Ja jag talar bara sanning ska du veta.

Haha!


Nu ska jag försöka plocka undan lite här för just nu är det ett (o)rent jävla helvete. Vid 18 hämtar mamma mig och så blir det en mamma/dotter-kväll, gilla! Jag hoppar träningen ikväll, tycker jag är värd det efter två träningar igår. Ja, som den träningsnarkoman jag är (eeeh va? haha) så måste jag försvara mig själv.

Utfrågning med Lars Ohly på tv.

Han verkar fan bra.
Varför kan de inte stoppa om Mona och lyfta fram Lasse?
Den första partiledaren som svarar på frågorna för fan!
Till och med jag förstod ju politik helt plötsligt.
Haha, fast jag och Maud Olofsson har ju en liten fling.
Jag är ju väldigt lik henne, sagt av henne själv, ja!
HAHA!

Nej, steeda varääää!

Kommentarer
Postat av: josefin

Heja Biggan :P

2010-09-07 @ 18:45:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0