teenage dream.

Vaknade åt helvete tidigt idag.
Valde mellan att ligga kvar och sova fram till 9.
Eller att gå upp och få saker och ting gjorda.
Som ni märker är jag uppe, skaplig självdiciplin.
3:e maskinen med tvätt är i, frukost är förtären.
Ska hoppa in i duschen och tvätta mitt hår.
Jag ser ut som en troll ska jag säga.
Har sett vackrare skapelser på jorden.

Idag börjar jag jobba klockan 11.
Måste förbi Lundbergs och prata lite först också.
Nån idiot har ju varit roligt och klottrar på fönstret och trappen.
Hoppas den som gjorde det tycker det var kul för han är väl den enda.
Så jävla onödigt att förstöra för folk, ren & skär avundsjuka.
Klockan 16-17.30 är det volleybollträning i alla fall, kul!
Och klockan 18-20 är det gymnastik, fullt ös medvetslös.

ADJÖÖÖ!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0