if you know the moves.

HEJ!..(?)
Jag är trött och fryser.

Skulle helst av allt vilja gömma mig under täcket.
Men det gör jag inte.
Jag tar filten istället.

Träningen idag blev inställd, kanske lika bra det.

Ska dega hela kvällen lång bara, återhämta mig.
Sömn har kanske inte varit prio 1 den här veckan.

Nu ska jag försöka mig på middag.
Till hög musik såklart.
Skiter i grannarna.
Deras ungar skriker 24/7!
Då är till och med min musiksmak bättre.

PUSS!
You know I know how
To make em stop and stare as I zone out
The club can't even handle me right now


Kommentarer
Postat av: josefin

Fin bild på dig ida =) längtar till biffhuset på lördag!!!!

2010-09-09 @ 19:22:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0