floating somewhere in between.

Väntar på att kycklingfilén i ugnen ska bli klar, för då blir det middag framför So you think you can dance som jag just i detta nu spelar in. Sen blir det nog en film kan jag tro, det var faktiskt ett tag sen. Film är min värsta fälla då jag tycker det är oändligt tråkigt att inte ha något att äta när man tittar, haha! Men var precis och köpte apelsiner på tempo så det ska jag tugga på i alla fall :)

Blir ingen träning idag, mina knän pallar inte alls.
Men vi får se, kanske får ett infall vid elva eller nåt, inte helt ovanligt.
Då är det ju bra att gymmet har öppet 24 timmar om dygnet.

Nej, nu plingade det från köket!
PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

vårt gym har öppet 9-15 på lördagar. SÄMST :(

2011-08-06 @ 21:02:08
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0