i just want to make you sweat.

Efter jobbet drog jag direkt till gymmet och hängde på löpbandet i hela 40 minuter, bra gjort utav mig tycker jag. Sprang hela tiden förutom 3 gånger då jag stannade och gick nån minut. Men Top Model Australien räddade mig kan man säga. Kändes faktiskt att jag skulle kunnat jogga en stund till, om man tänker på flåset. Men knäna gjorde så hiskilens ont så jag trodde jag skulle falla ihop. Men det gjorde jag inte, jag höll mig faktiskt på benen.

Efter gymmet blev det snabbt hem för att duscha och äta innan det bar av till hallen för gymnastikträning. Vid halvnio drog hela laget ner till Djulö och spelade beachvolley och badade. Kändes lite underligt att för en gångs skull vara bäst, ovant liksom hah!

Imorgon blir det jobb, men efter jobbet kommer gamla barndomsvännerna hem till mig och så ska vi laga tacos och mysa. Var verkligen länge sen vi sågs alla tre, det går alltid för länge mellan gångerna. Men nu blir det i alla fall av, kul!

Nu ska jag titta lite på tv innan jag kryper ner!


PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0