om du var vaken, skulle jag ge dig.

Imorgon har jag en dag full med jobb. Klipp klipp, klipp klipp! Hela dagen lång. Sitter och funderar över om jag ska hinna iväg till gymmet en sväng och sen direkt till gymnastiken, eller om jag ska åka hem emellan och äta. Jag är kluven. Skulle vara skönt med ett litet pass på gymmet, samtidigt som jag vet att jag var dödstrött på gymnastiken förra gången jag gjorde så. Så, jag kanske ska dra hem och äta istället. Vore nog klokast. Så kanske jag kan göra lite nytta på den där gymnastiken också.

Om ni undrar så har jag inte rört mig sen förra inlägget. Inte alls. Eller jo, jag har hängt upp en tvätt. Men jag har inte diskat och inte duschat. Bra jobbat! Nej, jag ska väl ta tag i mig själv innan klockan blir allt för mycket. PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0