springer du, springer jag.

Har precis ansökt om nytt bankkort då mitt börjar faila. Beställde ett med en bild på, så förhoppningsvis ser det bra ut. Blev en bild från på mig och Ben, kan ju vara lite trevligt. Klickade också hem ett mobilfodral då jag insåg att det var ett måste när jag tappade den i backen efter en veckas användning. Som tur var klarade den sig helskinnad denna gång, men händer det igen kanske det säger smack. Så, ett brunt skinnfodral är beställt. Så nu är jag luspank, kul jul!

Fick använda vanlig gräddfil till middagen idag, då Tempo av nån anledning inte säljer laktosfri. Det känns nu, märkte direkt skillnaden, då min mage nu mer liknar en ballong. Eller en 6-månaders gravidmage. Nåväl..

Nu ska jag nog krypa ner med en filt i soffan och kika på en film.
Ska ta och skära upp en apelsin, blev så himlans sugen på det.
PUSS / i

life is life, dreams are dreams.
and i'm floating somewhere in between.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0