give me more.

Efter en trött dag trodde jag att timmen på gymmet skulle bli rena mardrömmen. På nåt sätt lyckades jag vända denna trötthet och körde på ordentligt istället. Skönt! Efter träningen cyklade jag till Tempo och handlade lite. Tror jag åt den godaste middagen jag ätit på de senaste veckorna faktiskt. Och så jävla simpelt så det nästan är pinsamt! Lövbiff, örtsås och hemmagjord pizzasallad. Bara sådär liksom. Hur gott som helst! Ser fram emot morgondagen då jag har samma mat till lunch, gosh!

Ska ta och hoppa in i duschen och spendera resten av kvällen i soffan!
Imorgon blir det sista arbetsdagen för veckan.
Ska ju till göra magnetröntgen på ryggen i Etuna på fredag.
Så imorgon blir det hard work innan det blir lite träning igen.
Har inte bestämt mig omd et blir gym eller jogging/pw.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0