you hold me without touch, you keep me without chains.

Idag vandrade jag och Michelle bort till Åsen efter jag slutat jobba. Blev jogging där i skogen, sen sprang vi upp och ner för grustaget där, samt sprintade ett par sträckor. Jobbigt och svettigt. Det var nog en aning för varmt idag, men det gick i alla fall skapligt. Sen gick vi ju hela vägen hem sen också, så det blev en jävla promend till på köpet.

Imorgon ska jag en sväng till gymmet efter jobbet och innan gymnastikträningen. Har nästan saknat det lite. Efter två dagar ute med jogging känner jag för lite gym igen. Men ska köra kondition på löpbandet ändå, tråkigt som fan men det är bara att bita ihop. Det är så skönt efteråt så man får göra sitt bästa.

Jag är ju mitt uppe i min socker-avgiftning kan man säga, men jag är så gudomligt sugen på choklad. Skojar inte! Öppnade skafferit förut och såg den feta godispåsen mitt framför ögonen på mig. Men jag höll igen. Tror att det är bra att den står där, just för att fresta. Då lär jag mig att man inte behöver äta bara för att det finns.

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0