harder better faster stronger.

Klart att grannen och grannens unge passade på att härja i trappuppgången imorse igen. Inte riktigt en hit hos mig då jag inte somnade förrän efter halvtre. Idioter.. när ska fanskapet flytta? Suck.. Nåväl! Har nu ätit frukost och sminkat mig och ska väl ta och fixa håret lite innan det är dags att dra till jobbet. Efter jobbet blir det eventuellt någon form av träning beroende på väder och tid. Det går inget pass som passar mina tider idag så får försöka lösa det på annat vis. Klockan 19 ska jag hålla Glenn sällskap på nån julkonsert i kyrkan på Norr som han i ett svagt ögonblick lovade att gå på. Men jag tycker det ska bli hur roligt som helst, jag behöver nog lite julmusik i min öron. Hurra!

Nej, håret var det!
PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0