i get a good feeling.

Mör efter gårdagens intensivpass? Ja. Mest i vaderna dock. Mycket hopp och studs, HELA tiden. Men det var trots detta ganska kul. Jag håller mig till ganska, man ska inte överdriva. Nåväl, ställde dubbelskruv på träningen idag.. på trampett! Aldrig gjort förut, stolt! Sen blev det styrka såklart. Blev vanliga armstyrkan och magstyrka. Fick ju massa inspiration från intensivpasset som vi gjorde. Kunde inte köra ben och rumpa idag eftersom jag ska på spinning imorgon klockan 11 och känner att jag behöver alla krafter jag kan få. Herregud! Hur ska detta gå hörrni?

Imorgon blir det alltså först spinning klockan 11
och sen lunch med mamma & Stefan. Sen blir det jobb innan det blir bowling & käk med kusinerna med familj. Ska bli riktigt mys. Men nej, nu ska jag snart ta och packa allt inför imorgon innan jag kryper ner och läser. Det är så spännande!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0