innan jag kände dig.

Föreställningen vart full så de fick hålla i en extra föreställning. Så jag och Glenn åkte hem och spelade Temple Run innan vi tillslut fick njuta av vacker julmusik och underbart duktiga musiker. Blev sjukt sugen på att sjunga, ni anar inte. Måste snacka mer med Mårten om Melissa-projektet jag vill göra. Jag vill sjunga, nu nu nu!

Sitter och lyssnar sönder Melissa Horn nu. Alltså jag dör så bra det är. Helt stört! Jag vet jag har tjatat om det ända sen konserten, men det är så genialiskt. Sen måste man kanske varit där, fått lyssna på henne, allt mellanprat och hela skiten. Jag ska gifta mig med henne. Eller bara halva henne, för Malin ska ha andra halvan.
PUSS / i



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0