live the life you like.

Fick min mobil såld idag. Skönt? Ja! En liten kille som hette Alex kom förbi salongen med sin pappa och efter en snabb titt på telefonen var killen såld. Så nu är jag lite rikare och planerar att spendera lite av summan på kläder. Väntar nog förbi den här mellandagsrean då jag inte sett nåt jag gillat innan, så varför skulle det vara snyggare bara för att det är billigare? Vet ju att saker och ting ofta hänger i min garderob med prislappen kvar. Men ska ta mig upp till Stockholm nån helg framöver med Hanna och sova hos pappa. Då ska vi invardera Hollister!.. Och såklart resten av Täby Centrum. Gilla!

Inväntar nu dagens sista kund och imorgon är det sista dagen innan renoveringen. Vi kommer börja riva redan imorgon så vi slipper hålla på alltför länge på lördag. Har fortfarande inte bestämt mig om planerna för nyår, men det är sånt som märks. Allt löser sig!

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefine

När du är i Täby, säg till då! Kram Josefine Larsson!

2011-12-29 @ 17:21:50
URL: http://josefineishere.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0