party like it's your birthday.

Födelsedagen igår blev väldigt lyckad, och jag tackar alla för det fina gratulationerna! Var ju i Stockholm och såg Spamelot och den var riktigt roligt alltså. Johan Glans måste vara den roligaste människan på jorden. Han behöver inte ens säga nåt. Skrattar bara jag ser honom! Nåväl, hanna inte shoppa så mycket men köpte trosot, ringar och ett par jeans. Jeansen är to die for. Svartgråa från Tiger och det sitter som gjutet. Som tur var hade jag presentkort på 500 för 1200 spänn svider annars ordentligt i plånkan.


Nu måste jag rappa på. Ska fira mig och Stefan hos mamma om 25 minuter. Och jag sitter här som ett levande lik. Nu ska jag äta ägg. Hej då!

P.S Jag vägde mig ju igår kväll. Efter den varma chokladen, lussebullen och allt för mycket mat under födelsedagen trodde jag att det skulle stå på samma eller kanske mer. Men nehe ni, den hade vandrat ner ett kilo. Yiha!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0