sudda bort dom som hugger dig i ryggen när du vänder dig om.

Nu har jag suttit här alldeles för länge.
Jag måste ta tag i mig själv nu innan klockan blir för mycket.
Har bara sovit 10 timmar den här helgen så behöver all energi jag kan få.
I veckan blir det mycket jobb och mycket träning, låter bra på pappret.
Får man in sömn där så ska det inte vara några problem.
Så nu ska jag slänga mig i duschen och sen packa inför morgondagen.
Drar direkt till spinningen efter jobbet så måste ha med mig hela baletten.
Ja alltså inte balettgrejer, utan spinningskor, träningskläder och duschgrejer.
Och jag ska vara i säng så fort det bara går har jag bestämt.
Så nu måste jag skynda mig!

PUSS / i

random


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0