that's the way it is.

Precis hemkommen från bion. The girl with the dagon tattoo. Mycket bra och sevärd, men den svenska versionen är helt klart bättre! Efter jobbet stack jag ut på en joggingtur och det blev 3,5 km vilket jag känner var väldigt bra för anti-löparn Ida Plantin. Ingen Emma eller Elin som pushar mig till 5 respektive 7 km. Nej, all by myself lyckades jag hålla modet uppe i ungefär 30 minuter. Ja, helvete vad halt det var. I alla uppförsbackar var det som att springa på rullbandet på gymmet, haha! Det är också tråkigt att det ska göra ont i knän och leder så förbaskat när andningen är med. Alltid är det nåt liksom!

Men.. imorgon hoppas jag hinna med ett pass på friskis och/eller nånting på gymmet. Skulle ju vilja krossa pensionärsvikten innan julhelgen tar fart, höhö! Skulle ju behövas med tanke på gris-ätandet som kommer inträffa. Ingen jul utan moff! Men innan det blir nån träning ska jag äntligen få träffa min underbara Elin som äntligen kommer hem på julledigt från Uppsala. Vi ska göra henne fierce i håret och samtidigt passa på att catcha up om allting, samt byta julklappar. Ja, den där damen har vart snäll i år, det ska gudarna veta.

Nej, nu ska jag tvätta håret. Hade inte alls lust med det efter joggingturen men nu ska här schamponeras så löddret yr. Så det så!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0