there is just one thing i need.

Idag är det torsdag och jag är trött. Dels för att jag och Michelle låg och tittade på hockeyn igår som gick ända till straffar och dels för att jag haft katter i facet lite då och då. Trivsamt att vakna av att en katt går över en? Haha! Lite mysigt var det faktiskt, men jag är inte van att vakna 3-4 gånger under natten. Snark! Förövrigt kände Kungen för att hänga sig i mitt ansikte med klorna. Vid tinningen. Fint hörrni! Det är en snäll katt som ni hör, inte alls så att han/hon har en bokstavskombination eller så, nej då.

Idag jobbar jag till 18 och sen ska jag fara hem snabbt som attan för Elin & Jessica kommer över och myser. Det blir tacos sörrni. Torsdagsmys for the win!

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Emma Ljungholm

Jag vill också vara med <3

2011-12-29 @ 18:04:13

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0