we made it through snow.

Jag är i fullgång med allt som måste göras innan den här dagen är förbi. Det ska tvättas, diskas, plockas undan, packas. Har också slagit in de allra sista julklapparna som inhandlades idag på lunchen. Nu ligger allt fint och prydligt i olika stora kassar, en till mammas släkt och en till pappas. Jag åker ju direkt efter jobbet imorgon så allt måste bli klart ikväll.

Ska strax hänga upp första tvätten och slänga i kvällens andra innan jag hoppar in i duschen. Sen ska jag packa alltihopa innan jag, för ovanlighetens skull ska slå mig ner i soffan. Ska spola igenom Plus som idag pratade om företag som bluffar och sånt, men sen ska jag kolla på en film. JA! Jag vet, en film. Sjukt länge sen jag kollade på film hemma! Jag ska faktiskt mumsa på lite popcorn till filmen. Nu börjar min julhelg där jag får äta ta mig fan vad jag vill, haha!

Nej, tvätten va de!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0