where have you been.

Idag är jag dödens död. Trött alltså. Kunde inte sova igår på grund av lite grejer som jag fick reda på igår kväll. Var bara arg och ledsen och kunde inte sluta tänka. Sen kände ju grannens unge att det passade perfekt att vara gnällig och skrika sådär lagom trevligt i trapphuset idag. Det var gnäll över vantar och mössor och fan och hans moster. Mamman röt att de måste skynda sig till bussen och då gnällde såklart ungen ännu mer. Seriöst. Låt mig få sova! De ska flytta snart. Det är väl tur det! Annars hade jag nog behövt flytta.

Har precis ätit mina två thin crisp och är inne på youghurten. Känner att jag börjar kunna den här rutinen nu. Men det är ganska bra. Då vet jag precis vad jag ska göra när morgonen gryr. Att tänka så lite som möjligt på morgonen är ju det bästa.

Nej, nu måste jag sminka mig och fixa håret innan jag cyklar till jobbet.
Träning direkt efter jobbet 18-21, och sen tacoshäng med Emma.
Talk to you never liksom!?
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0