destiny calling.

Var alltså i Linköping och intog spektaklet i Cloetta Center.
Melodifestivalen. Och det var,.. som det alltid är.
Trallvänlig musik och ballongviftande.
Klart jag hade en unge bredvid mig.
Som viftade med sin ballong I MITT ANSIKTE.
Jag som älskar barn. Och ballonger i ansiktet.
Förresten så va Lena Ph bäst.
Kan vi inte bara skicka henne i nån slags rockversion.
Tillsammans med Dead by April.
Oslagbart!

Nu ska jag i alla fall sova.
Imorgon blir det lite småpyssel här hemma.
Ska tvätta och handla och sånt där.
Sen blir det friståendeträning med RM-truppen.
SEN KOMMER BEEEEN.
Det tackar jag för.
Mycket angenämt!


Bara för att bilden visar vilken bra flickvän jag är!
NAAATTI NATTI!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0