there's no escape.

Hade Härnströms-eftermiddag på jobbet idag.
Först Maria och sen Anna, härligt.
Sen blev det träning, nytt fristående.
Jag gillar temat skarpt, precis min stil.
Matadoren i mig har velat komma fram länge nu.

I slutet av träningen fick jag en liten illamående-attack.
Väl hemma låg jag i sängen i över en halvtimme och bara låg där.
Kunde inte röra mig, försökte röra mig mot köket för att äta nåt, men nej.
Det gick bara inte då, så jävla obehagligt.
Jag blir såhär när jag bli för hungrig.
Men det är inte så lätt att äta ordentligt när jag hatar matlådor.
Det går inte att tvinga i sig lunch när man får kväljningar av lukten, och synen.
Usch, mår dåligt bara jag tänker på det.
Jag älskar verkligen mat, men inte när den packas ner i en låda och ska värmas igen.
Kan man leva på fil & flingor till lunch?

Imorgon blir det jobb 12-19.30, sen volleybollträning 20-22!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0