i just want to be.

Har precis skypat med Ben och hans mamma Susan.
Helt sjukt egentligen om man tänker efter.
Att hon sitter i Brisbane, i framtiden.
9 timmar före oss.
Lite sjukt ju.

På lunchen idag knallade jag på Cayenne och köpte plåtburkar.
Med fina mönster på, 3 stycken i 3 olika storlekar.
Har smycken i dom nu, fantastiskt fint om jag får erkänna't själv!

Efter jobbet åkte jag och handlade och innan jag städade klart här hemma.
Sen gjorde jag tacos och hade fredagsmys alldeles själv.
Ganska så skönt det också tycker jag.

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar.
Ganska logiskt i och för sig...
Sen kanske det blir lunch & fika med Michelle.
Ska bara ha en underbar lördag helt enkelt.
GILLA!

Fan att man inte bor i Australien, jävla snöhelvete!


Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Få se burkarna!!!

2011-02-12 @ 09:07:54
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: sofie

det är ganska skönt att bo här i framtiden faktiskt!

2011-02-15 @ 00:43:17
URL: http://sofiep.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0