with all his glory.

Ben & Harry (Nej, inte Ben & Jerry) har druckit gammalt rödvin.
Jag undrar hur dom kommer må imorgon alltså.
Jag har lärt pojkarna lite användbar svenska till krogbesöket.
"Visa pattarna" tyckte jag de kunde få användning för.

Imorgon kommer i alla fall Ben hit, vid 11-tiden.
Jag har match kl 13, i a-hallen.
Möter serieledarna Södertälje.
Vi får väl se hur det går.

På måndag är det alla stjärtars dag (eller hur var det Elin?).
Alla hjärtans dag med andra ord.
Ovärd dag på alla sätt och vis egentligen.
Blir så jävla mycket hjärtan i alla affärer.
Varför finns det inte alla stjärnors dag?
Då skulle ju alla fira mig, jag är ju en given stjärna?!

Nej, dags att sova.
HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: ben

wtf??

2011-02-13 @ 04:53:38
Postat av: ELin

o ja!

2011-02-13 @ 11:09:44
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0