do you ever feel.

Efter att vi tittat på grejer till salongen var jag tvungen att shoppa.
Det var typ en månad sen jag la ner pengar på kläder.
Jag har liksom inte ens shoppat på mellandagsrean!
Inte vad jag minns i alla fall, sånt skulloe jag ju kommit ihåg.
Idag hittade jag i alla fall lite smått och gått.
3 ringar, ett armband, en topp, en stickad tröja och ett par jeans.
Jeansen hetter "Ida" så det måste ju vara ödet!?

Nu har jag plockat om i garderoben.
Nästan så jag funderar på att göra om sovrummet till en walk in-closet.
Skämtosido, får helt enkelt alltid ha saker i tvätten istället.
Ska fixa lite i vardagdrummet innan jag drar en dammsugning.
Sen blir det dusch innan det är dags för revy.
ADIOS


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0