kunden har inte alltid rätt.

Min 15-kund kommer in 15.30.
Hon är sisodär en 80-taggare om ni förstår vad jag menar.
Såhär löd konversationen:
Ida: Du skulle varit här klockan 15?
Kunden: Ja, jo.. men jag var här klockan 15.
Ida: Nej de va du inte.. Och nu hinner inte jag klippa dig för min nästa kund kommer nu.
Kunden: Jo, men då va det ingen här och så var det en lapp på dörren som sa "tillbaka 15.30".
Ida: Hehe, ehm nej det gjorde det inte, för jag var här då och hade kund och jobbade.
Kunden: Nej de va ingen här, och lappen på dörren, jaa jaa de vet jag!
Ida: hehe, men .. heh. joo vi va här, både jag och min elev här.
Kunden: Ne..
Ida: Gick du inte till fel dörr då? Vi är ju 3 på rad här.
Kunden: Nee de va rätt dörr, de va en lapp, och så va ni inte här.
...
SUUUUCK!!
Jag ville klå upp tantjäveln.
Ursäkt språket men..
Tror inte hon att jag vet om jag jobbar eller ej?
Vill hon se att föregående kund betalade typ 15.03?
Och hon gav sig inte, det var jag som hade haft stängt!
Kunden har ju alltid rätt?


Kommentarer
Postat av: ...

HÅLL KÄFTEN IDA

2011-01-13 @ 22:23:19
Postat av: Amanda

hahahaha! det är i såna lägen man inte vet om man ska skratta eller gråta, men det är väl klart att du inte vet om ifall du har haft öppet eller inte? xD jag menar hon är ju inte typ 80 och ett steg närmare alzheimers än vad du är.. haha. härligt det där! ;D

2011-01-13 @ 22:41:53
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0