hold my hand.

Hemma efter en ganska så bra träning från min sida.
Satte några bra smashar, gjorde väl lite bättre än vanligt i försvaret.
Ska tagga som attan inför matchen i Norrköping på lördag.
Vare sig vi vinner eller förlorar måste jag vara nöjd med min insats.
Efter matchen åker jag, Anna & Lovisa direkt till Linköping.
Jag drar till Ben och de drar till Annas gamla skolkompis.
På söndagen kollar vi Linköping - Tierp innan hemfärd.
Låter som en bra helg det.

Fastnade med att titta på bilder från Brisbane som Ben länkade.
Helt hemskt egentligen. Hans hemstad är liksom under vatten i princip.
Jag är ju glad att han befinner sig i Sverige kan man säga.
Nåväl.

Nu måste jag duscha och packa inför morgondagen.
Det blir jobb, och lunch med farmor.
Sen träning med barnen 17-19.
Sen egen träning 19-21.
Adjö!



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0