håll mitt hjärta.

När vi vaknat till liv igår drog vi hem till Stina och åkte pulka och drack varm choklad.
Perfekt början på det nya året. Ben provade på längdskidor också. För första gången.
Ja, det kommer film. Så jävla söt! Men så får man inte säga, för Ben "vill inte vara söt!"
På kvällen blev det filmmys för mig, Ben, Anna, Stina & Harry.
Mysig början på det här året, det kan man lugnt säga.

Innan vi drog tillbaka till Katrineholm idag blev det att kolla lite volleyboll.
Sen blev det lunch innan vi helt lamslagna satte oss i bilen igen.
Tror nog aldrig vi varit så tysta, jag och Anna.
Vi dog, när vi lämnade Linkan.
Haha!

Nu ska jag hänga lite tvätt.
Slänga i en ny.
Disken skiter jag i ikväll.
Hörs senare, PUSS


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0