en värld full av liv.

Denna söndag har nog varit den bästa på väldigt länge. Allt har bara gått väldigt bra idag helt enkelt. Josefins hår blev ursnyggt, ljus guldnougat. Joggningen hem gick galant och fick syster att spurta trots att hon skrek att hon skulle dö. Men hon var väldigt duktig. Middagen tillsammans med hela familjen plus respektive var väldigt god och alla fick matlådor (matpåse för min del, haha). Jag fick ett positivt besked på vågen efter första veckans slit vilket känns väldigt bra. Sen avslutade vi kvällen med en minigolfrunda vid Djulö och det blev en otroligt jämn match mellan Stefan och Rigge, men tillslut vann Stefan med ynka en poäng. Sedan blev det isglass, mums!

Nu är jag hemma efter en snabb handling med mamma. Köpte laktosfria grejer nu, så får vi se om min uppsvällda mage blir bättre, hoppas på det!

Imorgon står jobb och gym på schemat!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Kan inte du spela in ett långt ljudklipp där du bara skriker typ "KÄMPA; SLUTA INTE, DU KLARAR DET, SKÄRP DIG, TA I NU, SPURTA, KOM IGEN JOSSAN!!!" som jag kan ha i min ipod när jag är ute och springer? :P behöver ditt pepp :D

2011-08-02 @ 14:51:19
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0