i am a highway man.

Träningsvärk.nu! Fy helvete, vet inte hur jag ska kunna ta mig fram idag. Armarna är helt döda och magen kapitulerar. Herregud min vänner. Ikväll ska jag ut och jogga i alla fall, vet i sjutton hur det ska gå med dessa krämper men får hoppas att det lagt sig till kvällen (HAHA, troligt!).

Idag åker Niklas hem till Stockholm igen, hej då Niklas!
Tror han tycker det ska bli skönt att slippa min besatthet av grönt.
Han har nog lidit, den där pojken.
Gå runt och shoppa efter gröna saker liksom, neeä!
Men det blev ju jättefint med lime & citroner i en skål på köksbordet.
Hm.. Undra hur länge sånt där håller?..
Det känns kanske inte lika fint längre när sakerna börjar ruttna.

Nu ska jag sminka facet här va, sen bär det av till salongen!
TJINGTJONG


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0