rock this party.

Det var på tok för varmt för att springa idag. Trodde mitt huvud skulle explodera av överhettnig, helt seriöst. Körde lite styrkeövningar i gräset efteråt. Inte så jätteskönt när gräset fastnade på min svettiga kropp, usch! Kliade nåt kopiöst. Kunde knappt göra sit-ups på grund av träningsvärken. Lyckades i alla fall med fler armhävningar än jag förväntat mig. Kul!

Ska snart krypa ner. Imorgon väntar jobb innan jag och Michelle drar till gymmet. Får se hur mycket jag kan göra med denna träningsvärk men ska springa lite på bandet (på tok för varmt ute som sagt) samt göra lite styrkaövningar med min egen kroppvikt och sådär. Sounds good to me!

BEDTIME!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0