sunday morning.

Har börjat morgonen med målning. Målade alla skyskrapor igår och har nu målat fönster, bro, himmel och vatten nu. Ska låta det torka och sen tror jag att jag ska skriva brisbane i himlen eller nåt, bara för att vara övertydlig så man förstår vad det föreställer. Mina målarkunskaper är kanske inte extraordinära så det kanske inte syns så tydligt vad det ska vara, haha! Lägger upp en bild när jag är klar :)

Nu ska jag försöka få bort all färg på händer och armar innan jag börjar plocka här. Packa upp och pula lite. Har satt på en Johan Falk-film som kan rulla i bakgrunden under tiden. Känner att den här söndagen blir ganska mysig ändå. Ladda ladda inför jobb imorgon :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Taraldmonika

Very nice site. Will sure visit again.

2011-10-20 @ 08:48:43
URL: http://taraldmonika.blogpaint.com

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0