helgbravader.

Igår blev det käk på Harrys med Michelle och efter maten slöt Hanna upp. Vi slog ihjäl några timmar helt själva i matsalen, VIPs liksom. Tjejerna drack drinkar men jag höll mig till vatten. Har kommit igång ordentligt med min kost och mitt sockerberoende den här veckan och vill inte förstöra det efter bara en vecka. Jag kände inte för att slänga bort all träning på en drink när jag inte ens är ett stort fan av alkohol i ren allmänhet. Har ju tränat varenda dag den här veckan vilket kanske inte är det optimala men kände att jag ville komma igång ordentligt och sätta diciplin direkt. Och nu är det faktiskt ganska roligt.

Imorse blev det en timme på gymmet med Hanna och Michelle som avslutades med mage & rygg-mördarpass som Emma Ljungholm körde me oss på gymnastiken. Perfekt avslut på träningen.Vid 15 åkte jag ut till Fiskeboda med familjen och firade morfar som fyller 70 år idag. Mysig eftermiddag helt enkelt!

Imorgon ska jag färga håret på syster innan vi joggar hem till mamma där det serveras grillat till middag. Hela familjen samlad plus pojkvänner. Så Benjamin, det är bara att pallra sig hit! KOM KOM! :)

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0