wherever you are.

Igår drog jag och Michelle till Norrköping och kollade på "Bad teacher" på bio. Sen åkte vi till Max och köpte lyxshake, mumma! Påväg hem spöregnade det och blixtrade utav bara helvete. Jag har aldrig sett så många blixgtrar under en och samma kväll. Michelle fick höra det också, jag sa nog "JÄÄVLAAAR" ungefär 491 gånger under bilresan hem. Men det var sjukt på riktigt! Regnet gjorde att vi fick köra i cirkus 60 km/h hela vägen hem, kul.

Det som hände Norge under gårdagen är fruktansvärt, ville bara nämna det. Har suttit och gått igenom allt på Aftonbladet nu på morgonen, och det är hemskt. Känns så nära. Det ska inte hända oss här i Norden, det gör inte det bara. Men nu vet man aldrig längre. Vid tillfällen som dessa är det skönt att man inte bor i Stockholm, men samtidigt har jag familj och vänner där, och skulle sjunka igenom jorden om något skulle hända. Usch! Nåväl, jag skänker en stor stor tanke till alla i Norge, ta hand om er!

Nu ska jag slänga mig i duschen och packa och äta lite frulle innan jag drar mig mot Flen för att spendera ett dygn där tillsammans med i princip hela släkten på pappas sida, rena rama vandrarhemmet hemma hos farmor! ^^

ADIOS


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0