rolling in the deep.

Har haft en väldigt seg lördag. Har legat framför tvn och datorn mest hela tiden. Vaknade av mardrömmar, samma som igår. Hemskt verkligen, gråter bara jag tänker på den. Men ska inte rabbla upp den för det värsta jag vet är att läsa bloggar där folk skriver om vad de drömt om.

Ska ligga i soffan hela kvällen och knapra på grönsaker och dipp. Var väldigt länge sen jag fredagsmyste med det som tilltugg. Mums. Imorgon ska jag jobba lite. Tre klippningar innan jag följer med mamma och Stefan till Factory Outlet eller Lager 157, beror lite på. Ska i alla fall kika på nya converse. Måste verklien ha nya låga. De gamla sitter knappt kvar på fötterna längre. Men vill helst ha hallonröda, men antar att jag inte kommer ha sån tur att hitta det.

Skulle kanske ta en springtur imorgon, se om Magalufkänslan håller i sig. Mindre troligt. Känns inte direkt lika kul att springa runt i den här lilla tråkiga staden, när man sprungit på stranden och sett ut över båtar som lyser upp hela havet. 

Den 26 juni sätter jag mig på ett plan.
Först mot Helsingfors.
Sen byta plan, mot Singapore.
Och sen byta igen, för att äntligen nå Brisbane.
Den 28 juni får jag äntligen pussa på min bästa igen.


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - same old stories

Vad sött du har gjort i bloggen :)



Åh den bilden är så himla fin på er! <3

2011-06-11 @ 22:49:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0