until it's over.

Fredag idag och jag är helt slut.
Nu är det bara en arbetsvecka kvar.
Sen drar jag till Austraaaaliiieeeeen.
Hur bra? Så bra.

Om knappt timme drar jag till mamma och käkar middag med lite familj. Sen känner jag på mig att det blir en relativt tidigt kväll för mig. Är alldeles slut, slut som människa! HA HA. Imorgon ska jag färga håret, men sen har jag inte direkta planer. På söndag ska jag ner till hallen och skriva prov för trampett steg 2-kursen som jag gick för flera år sedan. Som tur är behöver jag inte gå om kursen utan bara skriva om provet så förlängs den i typ 5 år till. Skööönt! Efter provet blir det ledarmöte innan det blir söndagshäng med Elin, mys!

PUSS


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0