vanilla twilight.

Håller på och tvätta och packa för fulla muggar. Så jävla svårt att veta vad man ska ta med sig. Det är liksom vinter där, men samtidigt är det liksom lika "varmt" som det är här, haha! Michelle är här och vi glor på massa inspelade program och bara softar. Jag har lite smått panik över om min väska kommer klara viktkontrollen, gosh! Hänger massa tvätt och torkar, och jag vill bara att det ska torka så jag kan packa ner allt och se om det finns hopp om resväskans tyngd eller om jag lika gärna kan lägga mig ner och dö en stund:)

Nej, nu ska vi nog se på en film!

The silence isn't so bad
'Til I look at my hands and feel sad
'Cause the spaces between my fingers
Are right where yours fit perfectly

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0