won't let you down.

Semester! Så fruktansvärt skönt, jag är i stort behov av detta, oh lord! Efter jobbet knatade jag bort till mormor och morfar och fick middag. Mumsig lax och potatis, samt glass och jordgubbar till efterrätt. Sen jag kom hem har jag bara legat i soffan, helt stilla. Är helt slut i kroppen.. Men nu måste jag röra på mig för jag är så kissnödig!

Imorgon är jag och Michelle utmanade på beachvolleyboll av Ola & Micke, och laget som förlorar får laga middagen. Jag hoppas och tror att jag och Miche vinner, hemskt om vi inte gör det. Hur som helst så blir det en midsommar tillsammans med tre kockar, känns som att det kommer bli god mat hur som.. Fast förlorar vi och jag ska lagar mat får de fan skylla sig själva, det säger jag bara!

Snart åker jag, yay!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0