electric.

Just nu är jag väldigt glad.
Räknade med en Ben-lös vecka.
Nu menar jag förstårs inte benen på kroppen.
Nej, utan jag pratar om Benjamin!
Men det blir ingen Ben-lös vecka nu.
Jag har världens bästa mamma.
Blir att åka dit på fredag och bo på hotell.
Hela 27 timmar får vi tillsammans i helgen!
Jag ska krama honom tills han dör.
Osmart, jag vet.
Men sen ska jag återuppliva honom.
Mera smart.
Jag är så smart.
Jag är KLIPSK!
(Internskämt från typ 2004, gilla! ha)

Vet att jag haft den här bilden här förut.
Men hallå? Vi är ju så dödligt snygga!?

Morgondagen bjuder på jobb och träning.
Ja, äntligen tillbaka till den underbara hallen.
Gilla gilla gilla!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma Åsa

Njut ordentligt o ta hand om varandra <3

2011-03-10 @ 07:47:05
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Hur mår han? Är han bättre?

2011-03-10 @ 09:25:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

Ja han är bättre, fullt frisk och kry :)

2011-03-10 @ 11:34:18

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0