keep your love lockdown.

Det är mycket fix & trix inför RM i helgen.
Barnen ska tävla i Göteborg, och jag är bjuden.
Eller bjuden och bjuden, skapligt mycket ansvar snarare.
Men det ska bli riktigt kul och det gick bra på träningen idag.

Förövrigt börjar jag sakta men säkert gå in i rollen som center.
Det känns väldigt bra faktiskt, och det är väldans roligt.
Dock kommer det ta elvahundratjugofyra matcher innan jag inte är i vägen.
Men sånt kan ju också ha sin charm, om man tänker på det viset.

Nej, nu har jag fixat med musik, papper, biljetter och allt sånt inför helgen.
Disken får ligga i blöt, jag orkar helt enkelt inte med den.
Blir soffhäng med Benny istället.
Haaa haa!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0