i just came to say hello.

Det är mycket fram och tillbaka med sjukvården nu hörrni. Var ju och röntgade knät imorse. Utan anledning egentligen. Jag payade 100 spänn för att de ska få en bild på mitt knä, där problemet ligger i minisken, som inte ens syns på en vanlig röntgenbild. Bra jobbat sjukvården! Nåväl, var tvungen och ringa till vårdcentralen idag igen i alla fall. Måste kolla upp min rygg och få remiss till röntgen där också, för att min naprapat tror att jag har kotförskjutning. Jag skulle faktiskt vilja se en röntgenbild av min rygg, jag tror det skulle se ut lite som dagen efter en hemmafest, crazy liksom!

Idag har jag druckit 2 milkshakes från mc donalds, vaniljsmaken!
Gosh, dom är så goda så jag tror jag trilla ner från soffan.
Jag har blivit beroende, mums!

Imorgon är det träning igen, jag gillart.
Är supertaggad inför RM2 nu, ge mig!
Efter träningen blir det mysispysiskväll med Michelle Mård!
Tjingeling!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0