i want to be where you are.

Har precis slängt ut balklänningen, studentklänningen och avslutningsklänningen på blocket. Här ska hivas in pengar till Australienresan. Jag säljar allt i mitt liv nu. Till och med mina ägg! (Hm.. eller hur var det nu?) Nåväl, vi får väl se om jag kan få skiten såld i alla fall, skulle ju vara en rejäl bit påväg i alla fall. Nu ska jag fixa ihop en Australiengris. Nej, inte en gris. Någon form av burk som jag kan lägga mina besparingar i. Helst någon form av burk som är inbrottssäker när det kliar i fingrarna efter shopping!

Idag inhandlade jag Annas födelsedagspresenter från mig och Michelle Mård. Om ni börjar undra varför jag alltid kallar Miche för Michelle Mård här i bloggen så är det inget konstigt. Jag säger så i verkligheten också. Det låter trevligt på något sätt. Michelle Mård! Hihi! Nåväl, presenterna är SÅ ANNA, mer får jag inte säga eftersom flickebarnet råkar följa min blogg ganska så flitigt. Men den ena presenten är inte färdig ännu, så hon får inte spontanbesöka mig den här veckan! Anna, KOM INTE HIT!

Nej, nu ska jag fixa lite här innan jag kryper ner.
ADIOS!


Kommentarer
Postat av: Michelle Mård (uppenbarligen!)

Vad mycket uppmärksamhet jag fick helt plötslig!

2011-05-10 @ 00:18:24
Postat av: Michelle Mård (uppenbarligen!)

Vad mycket uppmärksamet jag fick helt plötsligt!

2011-05-10 @ 00:19:32
Postat av: ida plantin (låter fint det med)

för de är du värd^^ haha

2011-05-10 @ 09:05:44
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0