if you feel it.

Ska man va bitter för att det verkar bli kanonväder här en vecka framåt, men mindre bra i Magaluf en vecka framåt? Nej, jag tror fan inte det. För när jag tänker efter skulle jag inte varit ledig mer än torsdag den här veckan och måndag nästa vecka, plus helgen då, men jag tycker det är för tidigt att bada i Sverige i alla fall, så blir det varmt blir det på så sätt bara jobbigt. Och här har jag ingen pool jag kan hänga vid, och ingen strand, och inget hotell jag bor på, och ingen som serverar mig frukost och middag varje dag.. Så jag tror det känns ganska bra att åka imorrn, väldigt bra^^

Jag ska ta och skriva en packlista, och sen packa ihop allting innan jag ska slänga ihop en liten middag av nånting jag har hemma. Sen ska jag kolla igenom kylen så jag inte kommer hem och möts av mögelmat, mindre trevligt. Och innan jag kopplar av ska jag hänga in alla nytvättade kläder i garderoben för just nu ser mitt vardagsrum ut som Zaras REA-bord, you know what I mean? Hemskt!

Tjingpling!


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - same old stories

Hoppas du har det bra! <3

2011-06-03 @ 10:25:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0