this feeling inside.

Hemma från en trevlig kväll hos Härnströms. Fina människor och underbar mat, gjort av husmor Maria Härnström. Fantastiskt kvinna det där!;) Det blev i alla fall ingen alkohol eller utgång för mig. Känner inte att jag vill lägga pengar på det just nu. Vill faktiskt till Brisbane lite mer än det^^. Jag skjutsade i alla fall några av tjejerna till Harrys och nu ligger jag hemma i soffan. Trött som fan! De skulle höra av sig när de ville hem, så får vi se om jag fortfarande är vaken och hämtar dem. Det återstår att se!

Imorgon ska jag försöka kika lite på webb-tv från SM i gymnastik. Framåt kvällningen blir det nog grillmys vid fågeltornet med lite folk. Sen får man väl se om Sverige kommer sist, nästsist eller nästnästsist i den där musiktävlingen ni vet, höhö!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: elin

vad fick anna av er? sjukt nyfiken på vad ni pysslat med!

2011-05-14 @ 08:11:17
Postat av: ida

hehe, hon fick en receptbok med massa efterrätter och desserter. sen fick hon en dalahäst som jag och mihcelle målat halva sidan var på :)

2011-05-14 @ 17:30:47
Postat av: Elin

Vad ni är smart!

2011-05-14 @ 18:04:59

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0