var sak på sin plats!

Jag slog precis huvudet i en hyllkant i hallen. Så nu är det ett litet jack och så blöder det. Fast jag blev ganska fascinerad. Jag tycker alltid man slår i huvdet i olika hyllkanter i alla dess höjder och aldrig så kan man liksom bevisa det, för det syns ju aldrig. Så man får alltid försvara sig med: "Ja, det gjorde ondare än vad det ser ut." Men nu kan jag ju faktiskt säga att det gjorde så ont och att smällen var så hård att det gick hål däruppe i knoppen. Värt!

Jag väntar på en tvätt, sen ska jag lägga i den sista och dammsuga av sovrummet, samt moppa. Sen är jag faktiskt klar, sug på den ni! Sen att mamma var världens bästa mamma och diskade allt i torsdags när jag jobbade gjorde ju det hela lite lättare. Annars hade detta tagit en timma till, ovärt! Men har man världens bästa mamma så har man, hate to break it to you!

Det här med middag är ju också något man ska överväga.
Vill göra så lite så möjligt och med så lite grejer som möjligt.
Annars finns risken att det staplas en diskhög skapligt snabbt.
Lite onödigt att sätta den där fantastiska modern i onödigt mycket arbete liksom.

bjuder på en otroooligt fin bild, här har ni!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0