we're halfway there.

Idag är jag nästan ledig då jag har 5 baluppsättningar imorgon. Har bara en kund i kris som verkligen måste klippas, och Rebecca som ska klippas och slingas i eftermiddag, samt ha konsultation om uppsättning inför morgondagen och prova den. När Rebecca sitter i verkningstid kör jag konsultation med Hanna också, kalas!

Innan jobbet måste jag handla lite snoddar samt litedryck, och smått & gott att bjuda damerna på under morgondagen. Anna ska fota på salongen hela dagen också. Det blir nästan ett litet event, haha!

Så imorgon blir det jobb 10-14.30.
Jenny Johansson, Elin Wing, Hanna Karlsson, Rebecca Nilsson och Lovisa Freberg ska bli fina på den tiden. Och jag ser fram emot det så mycket, det ska bli fruktansvärt roligt!
PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0