did you know?

Igår blev det först ett baspass (bas/styrka byttes till bas då ledaren som skulle kommit inte kunde) och efter det drog jag och Emma till badhuset. Skulle ju kört step men när Emma kom och sa att kanoten hade tid i badhuset efteråt kände jag att simning kunde vara något. Sagt och gjort, helvete vad jobbigt det var. 1000 meter simning låter som ingenting, men fine om man gör det i skolgympatakt. Nej du! Med Emma blir det ingen ro och ingen rast. 8 längder bara benspark bland annat. Kan berätta att om jag böjde benen efter det krampade det i hela höften och jag trodde jag skulle dö. Sen blev det bara armar också, och armarna var ju inte trötta efter söndagens styrka eller baspasset innan, NEJ NEJ? Herregud.

Efter träningen hängde jag med Hanna & Miche och lagade kycklingwok med nudlar. Blev mums! Kan meddela att jag efter det matintaget inte åt någonting annat. Stolt över mig själv. Dag 1 kunde helt enkelt inte gått bättre. Nu är det dag 2, och jag är pepp. Sitter här med youghurt+funlight, thin crisp (ljög igår om att det var finn crisp men det här är en lidl-variant på de, fake liksom!?) och har också en rågfranska som Emma rekommenderade.

Jobb hela dagen innan gymnastik står på schemat.
Hoppas att min arma möra kropp piggnar till.
Om inte får jag göra det bästa av situationen helt enkelt.
Styrkan är ju i alla fall given, förhoppningsvis både på ungarnas träning och min.
Woop woop, let's do this!

PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Simmade ni 1 mil?!!???!?!?!?!?!!?!??!!? :O OMFG!

2011-11-29 @ 17:45:50
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

1000 meter är 1 km jossan, inte 1 mil?! hahaha

2011-11-29 @ 23:29:47
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0