don't let them see you weak.

Imorgon är det sista träningen inför helgens tävling. Rikscupen 2 på Lidingö. Hoppas alla i laget är peppade. Oh Ah - familia! Så fort jag kommer hem från träningen måste jag packa. Har inte ens börjat. Jag åker ju redan på fredag eftersom jag ska sova en natt hos pappa. Laget kommer på lördag så möts vi i hallen. Ska bli riktigt spännande!

På söndag kommer vi hem vid halvsex, och då åker jag direkt till Duveholmshallen för möta Stockholms Vingar. Matchen börjar klockan 19. Blir bara att ladda om och köra på! För nästa vecka ska jag dra ner på tempot lite. Ska försöka vila och bli kvitt smärtan i höften.

Funderar på att försöka få in ett pass med Core i framtiden, typ nästa vecka. Svårt att försöka varva ner samtidigt som man behöver bygga upp muskulaturen då det är en av anledningarna till att man får ont då man belastar fel och så vidare. Hade varit lättare om man ägde en bil. Känner inte riktigt för att flänga runt på cykel i den här kylan. Nåväl..

Nu mina medmänniskor, är det dags att sova.
PUSS / i

Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. så sant! Mycket vill ju ha mer ;-)

2011-11-17 @ 14:25:29
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: haha tack kära syster, du vet hur man piggar upp mig :) <3

2011-11-17 @ 22:43:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0