fields of gold.

Vi vann igår. Med 3-0. Det är ju roligt. Dock känns min kropp inte bra nu alltså. Det är lättare att säga vart man inte har ont, än vart man har ont. Ska försöka boka in en tid hos naprapaten i veckan, men det är så svårt att få ihop det. Förutom ryggen har jag lyckats få svinont i höften. Helt sjukt, det har jag aldrig haft förut. Och har haft känningar i foten sen matchen mot Kolbäck. Jag går sönder sakta med säkert. Nej då, jag håller nog ihop ett tag till. Får se hur mycket det går att köra på träningen ikväll. Just nu liknar jag nog mer någon med gikt. Smickrande.

Idag blir det jobb.
Efter det ska jag träffa Hanna och Michelle en stund innan träningen.
Låter väl som en bra måndag i mina öron.

PUSS / i



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0