i did it again.

Känner att jag vill ge mina läsare lite extra läsebränsle så de klarar sig till söndagkväll. Hah! Va nere på stan och handlade frukost och leggings till tävlingen. Ska ta och sminka mig och packa ihop allt så jag är redo att åka. Tåget går 13.13 och då ska jag ta mig tull Täby där pappa jobbar. Var länge sen jag tog mig den sträckan, herregud hur ska detta gå. Kan bli intressant, wish me luck!

Nej, nu ska jag kolla klart på House och piffa till mig lite.
Hoppas ni klarar er nu!
Håll ut Kajsa^^

PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

hahah ida: "kragsta ska jag till" ;D

2011-11-18 @ 13:12:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: kajsa

Njaaa ida, jag vet inte hur jag ska hålla ut. Kom igen, man kan väl blogga från mobilen numera?? ;) haha. Och du har väl en sån där superduper ny mobil som kallas iphone?? ;)

PÖSS

2011-11-20 @ 19:19:02

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0